Baka baka liten kaka!

Tjohej! 
Allt bra med er? Själv så känns allt ok. 
Känner av någon form av tomrum. Att jag vill göra något mer med mitt liv och mig. Jag har börjat sväva in i lite tankar om att börja dansa poledance och GoGo. Hade varit grymt kul! Älskar att dansa och träffa folk, och poledansen är väl mer en kul grej och grym träning.!  
Men det är som sagt bara tankar.. Så vi får väl se what the futur brings.. 
 
 
Vi var juh på BVC häromdagen och vägde och mätte "S". 
Hon börjar bli en stor tjej! Så stolt över henne!
Igår så var jag och käkade middag hos en arbetskollega. Självklart så va alla Goa med. Vi käkade tapas och drack lite gott. Dom är verkligen fantastiska! Vilka genuina människor. Älskar på alla sätt. 
Jo jag va även och tränade med min granne häromdagen. Vi körde lite step på bräda. Grymt kul! Kändes att man inte hade någon kondis alls!!! Jösses. Igår så bakade vi lite kakor här hemma. Mumma!
 
Idag så är det lördag. Det har varit en lugn dag. Kännt att jag inte har någon energi eller motivation att göra något! Vi ska grilla med våra Goa grannar idag. 
 
Ni får ha en underbar Lördag!
 
Puss & Kram
Nero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback