Blondie

Hej alla goa och glada 
Lite dåligt med uppdatering på sistone. Har verkligen haft fullt upp. Jag har börjat fundera på om jag ska börja jobba i sommar igen. Jag  vill vara hemma men samtidigt så är jag så jävla sugen på att börja jobba igen. 
Den senaste tiden har varit lugn. Mycket med barnen. "I" har verkligen börjat testa mina gränser. Trotsar tills mitt tålamod tar slut, och jag har väldigt bra tålamod med barnen men hon puchar verkligen tills man blir arg. "M" har fått små utbrott på mornarna som fått mig att gråta. Men detta måste bero på att "S" tar så mycket tid. Men vi jobbar verkligen på att få allt att klicka. 
Nu över till något annat.
Jag har shoppat igen. Känns som att det är det enda man gör när man är hemma.
 
 
Jag tonade håret igen i fredags. Blev himla nöjd denna gång. Ska ev klippa mig på fredag igen.
 
 
Nu så ska jag kolla på Hannibal och sen sova.
 
Puss & Kram
Nero
 
Instagram
Missniina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback