Du satte mig i denna skit!

Jaaa. Jag vet inte var jag ska börja!? 
Mitt liv är just nu en enda stor jävla hög med skit!!
Hade det inte varit för mina fantastiska barn så
vet jag inte vad jag hade gjort just
nu...!
Jag är så ledsen, totalt förstörd! 
Mitt liv har raserat på alla plan som finns! 
Fan!! Allt är skit! 
Fan! 
Hur kan man vara så jävla dum och naiv?!
Jag har precis kommit över min jobbiga sorg för farmor men nu är sorgen, ilskan total!!
Hur ska vi kunna komma vidare? 
Hur ser min/vår framtid ut?! 
Hur ska jag klara detta?!!?
 
Jag kommer inte säga vad som hänt men jag
är så jävla rädd, ledsen så jag vet inte
längre... Jag var bara tvungen att skriva av mig..
 
jävla skit!!!!!!
fan ta dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback