Första skolveckan.

Hellu.
Snart är första skolveckan slut.
Barnen tycker att det är kul att vara tillbaka.
Träffa alla kompisar och läxor....
I tisdags så var jag och "S" i stan och shoppade lite.
 
 
Det blev strumpor och vantar till "S", nya skor till "M". Och lite kul till mig och hemmet. 
Härligt med lite egentid med bara "S". 
 
 
 
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
 
Jag beställde lite kläder för ett tag sen som jag visar senare idag. 
 
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
 
Hemma så håller vi på att renoverar golvet i vardagsrummet. Vi hade en vattenläcka
och nu är det torrt. Så vi isolerar på nytt och ska lägga nytt golv.
 
 
Jag HATAR renoveringar. Det blir så mycket byggdam och skit överallt. Bläää!!
 
Neh men nu ska jag göra mig iordning. Ska ner till Kungälv och köpa två fotoböcker, ska göra "S" mitt första år bok. 
 
puss & kram
instagram
MissNiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback