Grå trist fredag

 
Jaa det är fredag igen. 
Veckorna bara försvinner?!
Känner mig lite lättad idag..
Har gått runt med en hemsk sak som jag
bara velat skrika ut men inte vågat. 
Mina nära och kära har äntligen fått veta vad som hänt och dom finns här för mig. 
Vilken lättnad! 
Skönt att veta att jag inte är ensam eller blir
dömd för något som inte är mitt fel.
Men jag skäms fortfarande och det kommer jag att göra tills allt är över. 
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Nu är jag och lilla "S" på väg in till stor Göteborg. Ska göra lite ärenden och kolla lagerhaus. 
Igår så var jag och svärmor på Ikea.
Handlade en byrå till sovrummet, en badrums hylla och en bokhylla och lite ramar.
Barnen fick självklart hjälpa till och det tyckte dom va skit kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback