Kalas

Hallå hallå!
Hur står det till med er? 
Sj så är jag trött och har en värk i
magen sen igår. Men det går nog över. 
Igår så var vi i stan. Kollade på nickelodeondagen. Himla mysigt i regnet faktiskt!
 
*state of drama* 
 
Jag åt churros för första gången och det 
var grymt gott!!! 
 
 
Sen så kom mina Goa vänner in med sin gos son. Vi promenerade genom stan till
Vin o Tapas. En av mina favorit restauranger i Göteborg! Himla mysigt! Har inte setts på ett tag så jag va jätte glad!
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Idag så har det varit lugnt hemma. Vi tänkte åka in till stan idag me, men det kom massa annat ivägen. Men imorgon så blir det stan. Sista sommarlovsdagen och vi får passa på och mysa ordentligt.
 
Nu ska jag lägga mig bredvid min lilla skrut som 
inte kunnat sova på kvällen för en tand är på väg ner och det kliar... Stackarn. 
 
Puss & Kram
 
instagram
missniina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback