Kära farmor❤

Tjohej! 
Hoppas allt är bra med er där ute! 
Jag börjar lätta på sorgen lite men är fortfarande ledsen över min farmors bortgång. Jag va i min farmors lägenhet idag för att kolla om jag vill ha något från henne. Jag valde en sekretär som min farfar hade när han levde, lite smått hittade jag som jag hade minnen från.
Jag spenderade mycket av min barndom hos min farföräldrar. 
Så minnen där har jag allt. 
 
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
 
Idag så var jag och barnen i Kungälv och åt lunch på mitt jobb. Så gott! 
Jag vet inte om ni alla vet vad jag jobbar med...
Jag jobbar som cafebiträde på ett cafe där man även kan äta mat. Kungälvs bästa café om jag får säga det själv *hihi*.
Sen så gick vi till glasscafet och åt glass. Mumma! 
 
 
 
Igår så hittade jag våran bröllopslåda. Lite saker från bröllopet som jag hade sparat. Vilken
fantastisk dag det va! Helt magiskt..
 
 
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
 
Nu sitter jag i soffan och varvar ner i lugn och ro. 
Jätte skönt! 
Imorgon så blir det en heldag i Göteborg! 
Det är kulturkalas och nickelodeon dagen! Så vi ska först till Trädgårdsföreningen där finns barnens kalas. Sen så blir det nickelodeon dagen med kändisar, ansiktsmålning och där finns även ett tält med skylanders!! Woop.
 
 
 
Puss & kram 
 
instagram
missniina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback