Sommarlov slut.

Hej hopp!
Idag är sommarlovet officiellt slut. 
Tjejerna är nu i skolan första dagen och jag och "S" är hemma. 
Vi två har varit på BVC och mätt och vägt. 7,1 kg väger hon nu! Min stora tjej! 
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Igår så åkte vi till kalaset i Göteborg för sista gången i år. Vi var på Trädgårdsföreningen där det var kalas för barnen. 
Vi gick i trädgårdshuset och gjorde massa skoj.
 
 
 
Sen så gick vi ner till brunstorget till
the street market. Och gissa om dom hade
mycket mat?!? Jösses! 
Jag köpte brändamandlar och engelsk fudge. Mumma! 
 
 
 
"I" fick en våffla à la mega från frankrike, med grädde och chokladsås.
 
 
"M" fick en korv från Österrike, "C" provade på ostar från England. Och vi provade lite godis från Ryssland! 
Grymt! 
 
 
 
Jag köpte mig även en laddning churros.
På väg till bilen så passerade vi rix fm festivalen 
på götaplatsen. Grymt kul!
 Och idag tillbaka till verkligheten.  
 
puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback