Sorg....

Det var ett tag sen som jag skrev här. Men nu måste jag få skriva av mig lite. 
Tjejernas sommarlov är snart slut vilket jag tycker är jätte tråkigt. Men vi har hunnit med mycket under lovet. 
 
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Jag har varit ledsen i tre dagar. Alla mina bilder på "S" som nyfödd på min mobil har försvunnit. De bilder som finns kvar är de som jag lagt upp på facebook och instagram..! åhhåå. Så nu har jag fixat en backup för alla bilder och framkallat alla de bilder på "S" när hon va liten som jag kunde rädda.

Det var länge sen jag va så ledsen och nere. 
Sen så gick min fina fina farmor bort i lördags. 
Två dåliga saker på kort tid! 
Fy fan! 
Det är helt otroligt hur mycket en människa kan gå igenom utan att bryta ihop totalt! 
 
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
 
puss & kram
 
instagram
MissNiina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback