Blond?!

Hej hej!
Nej jag har inte gått och blivit helt 
egokär.

Hihi

Det va ett gäst inlägg.
Men jag får väl vara ärlig och säga 
att jag är stolt och grymt nöjd över hur
min kropp ser ut och jag skäms inte för den. 
Nog pratat om det!

Igår så var tess och familjen här och käkade och hade det gott! 
Jag gosade Elsa massor.
Så otroligt fin tjej dom har fått!
Och så får jag väl erkänna att jag har haft två blonda moments!
Jag har delat hennes blogg men insåg igår att hennes blogg är låst. 
Det är bara dom som har lösen som kan läsa den..
Man lär sig något nytt varje dag!

Idag så taggar vi till Max!
Vår nära vän fyller 30 och detta firas med god mat och party!
Woop Woop

Skriver säkert mer sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback