Klappar, klappar

Hejsan hej!
Jag har haft fullt upp dom senaste dagarna så det har inte blivit tid till att skriva.
Men nu tar jag mig en kort stund till att skriva lite.
Det har varit kaos nu innan jul! 
Vi har som tur är handlat in alla julklappar nu. 
Vi väntar bara in ett paket på posten på måndag sen är allt klart!
Barnen kommer bli såå himla glada för sina klappar. 
Hoppas jag! 
Vi har även handlat in ett skåp som jag haft ögonen på länge.
Nu är den min!!
Mohahahaa


Den höga vita i mitten.
Passar in såå jäkla bra!

Så jaa Nina vad önskar du dig?
Ja ni det enda jag vill ha är biljetter till
Summerburst 2014!
Det blir en kombopresent isf.
Julklapp och födelsedagspresent.
Men tror jag får det faktiskt..

Jag var hos frissan idag och klippte upp min page igen! Så himla fint!
Känns fräscht och luftigt! 

För övrigt så står man med oinslagna klappar till knäna. Jag spyr över det. 
Att slå in klappar är det värsta som jag vet. Bläääää 

Tar lite bilder på shoppingen så fort jag finner tid.

Men nu så säger jag skål och ha en fanastisk lördag❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback