Nya möbler! ❤

Hellu Hellu!
Jag har en obehaglig känsla. 
Jag har haft denna känsla ett par dagar och kan inte skaka av mig den.! 
Får väl helt enkelt vänta och se...

Det är onsdag och solen är på väg upp! 
Idag ska vi fira lucia för "M"s klass. Vi ska alla ta med eget fika. Det tycker jag är mysigt. 
 Jag och min man var ute i lördags i Göteborg. På kvällen. 
Jätte kul var det. Har inte dansat så mkt
på länge! 
Härligt att se lite folk. 
Vi var även på Ikea på dagen och handlade lite till. Blev två nya byråer! 
Så nu blev vi av med dom bruna "tunga" byråerna! 

Himla fint!
Så nöjder!

Vi firade första advent med våra fina grannar. Har blivit lite av en tradition.

Här kommer en bildbomb på senaste.

Puss o kram 


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback