Sista avsnittet! Jag döör!


Min fina lilla lucia! 
Igår så var vi på skolan och kollade på "I"s luciatåg.
Så duktiga dom var! 


Jag tog mig tiden att baka lite mumms.
Alltid gott att ha något att äta på till kaffet.. *hihi*

Snart är veckan slut och vi närmar oss julafton.
Jag och älskligen har inte handlat alla klappar än. Börjar kännas lite stressigt!
Vi ska ner till Ullared nästa vecka och handla en del.
Nu när tjejerna börjar bli stora så är
inte klapparna gratis längre.
Men klart att dom ska få det dom önskar sig. 

Det är med stor sorg som jag säger detta!
Det är SISTA avsnittet av Sons Of Anarchy idag! Jag är helt förstörd över detta! 
Hur ska jag klara av att vänta på nästa säsong om det ens kommer någon.


Ha en fantastisk onsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback