Strålande julafton❤

Vilken fantastisk dag det har varit!
Startade morgonen med att sätta på julgröten och skinkan. 
Sen så åt vi och myste framför tvn en stund.

Barnen fick öppna ett paket ihop.
Det var ett spel.
Så dom satt och spelade medans jag och gubben fixade maten. 
Guuud så mkt mat jag har ätit idag!
Och godis ska vi inte ens prata om! 
Men ack så gott!
Vi väntade in att vänner skulle dyka upp så vi kunde starta klappöppnandet!
Jag har aldrig sett barnen så glada som dom blev när dom öppnade två paket med iPhone skal! Först så trodde dom att vi slagit in fel. Att paketen var till mig och "C" men så lyste det upp för dom att det faktiskt var till dom. 
Sen så fick dom öppna varsitt iPhone paket. Glada ongar!

Jag var även lycklig jag! Fick mig en iPad mini från tomten.
Lilla "S" tyckte paketpappret och snörena var roligast. 
Hon fick mkt kläder och lite leksaker.
Även hon nöjd och glad.
En lyckad dag måste jag säga!

Nu så ska jag sova!
Fotar lite mer imorgon!
Puss och kram och ha en 
god fortsättning på julen❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback