Update

Julen närmar sig med storm fart!
Börjar känna av stressen nu...

Lite vad som hänt:

I lördags så var det 30 års fest! 
Många Goa skratt och massa kärlek. 

En dunder middag och utgång var det!
Tyvärr så slutade kvällen för mig i backen. 

Inte att jag va full utan jag hade mina 15 cm klackar och trillade helt handlöst ner.
Jaja men kvällen blev lyckad!


Söndag så hade vi tredje advent!
Jag träffade jobbet för den årliga julklapps fighten! 
Dock fick jag inga klappar i år. Men lika glad ändå.
Vi fick prova på lite nya maträtter som vi planerar att ta in.
Riktigt mumma! 

I måndags så jobbade jag ett par timmar. Riktigt kul! Saknat tjejerna så mkt!
Och igår så var det lugna gatan hemma!
Vi tog fram granen. Jag och barnen pyntade den. 
Lilla "S" tyckte inte om granen. Hon är livrädd (!!) för den.
Hon måste tycka vi är helt kokko som ställt ett träd inne.. Hihi
I åt kör vi på LED slinga som förra året! 
Sen så köpte vi en ny gå stol till lilla "S" 

Himla nöjd tjej!

Vi höres senare 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback