1 vecka idag!

Tjolahopp!
Det blev inget bloggande igår. 
Får väl ta igen det idag. 
Igår så dagen lugn men ändå hektisk. 
Min lilla tjej kom som sagt i en säng igår. 
Känns som att hon är lite mera bebis nu. 
Man kan plocka upp henne när man vill, allt är lättare. Så jag försökte komma in i en ny rutin med matning, amning, blöjbyte m.m. Men jag måste säga att jag är imponerad av hur duktig jag är ändå. 
Nu har hon precis ätit och äter nu med tre timmars mellanrum. Under den tiden så ska jag pumpa, vila och äta. Jösses. Men det har funkat jätte bra hittills. 
 
Idag blir "S" 1 vecka gammal!!  
Tiden går så jävla fort! Hon är igentligen bara 31+6 idag... 
Lillfis!
 
bloggar senare!
 
Puss & Kram
Nero
 
Instagram
MissNiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback