1810g

 
Ohh herre vad denna dagen försvann fort!
Nu är jag helt slut trotts att jag fick sovit mellan två matningar idag. Måste vara min man som tröttar ut mig *haha*. Han har varit här ett par timmar
med oss. De har legat i sängen nästan hela dagen/kvällen och bara gosat. Han slocknade en timma men jag tror han behövde det. 
Vi vägde våran skrutt för ett tag sen och hon är nu uppe i 1810g!! Duktig tjej!! Ett par dagar till så korsar vi 2000g sträcket! Woop. 
Hon är även 33 veckor idag. Så nu ska vi börja jakten på en plats åt oss i Mölndal så vi kan få hemsjukvård hemma de sista veckorna. Håller alla tummar och tår att det finns plats för oss!! 
 
Nu så säger jag god natt till er alla!
 
Puss & Kram
Nero
 
Instagram
MissNiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback