Ångesten kryper på!

Söndag och jag har snart varit här en vecka. Får nog erkänna att det har gått fort ändå. *som-tur-är*
Jag kan inte släppa allt som jag ville göra innan bebisen kommer. Åka till Ullared och shoppa loss bland babykläder och baby saker. Fixa ordning babyrummet hemma, handla grejer till mig. Det känns så tomt att bara släppa allt! Jag ville verkligen göra detta. Handla dom första skorna/tofflorna allt det mysiga som hör till. Men det är ju bara materiella ting och det får jag ta tag i sen, men ändå! 


Idag har det varit en väldigt lugn dag. Har igentligen bara ätit och läst vidare i boken om den mystiska Mr Grey! Har ni läst den? Om inte, gör det! Kan verkligen rekommendera den! 

Bloggare mer ikväll!
Puss & Kram
Nero

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback