Besök!

 
 
 
 
 
Heej! 
Totalt värdelös på att skriva! 
Anledningen till att jag glömmer uppdatera är för att på mitt rum har jag typ ingen
sändning på mobilen. Så när jag är ute och äter så har jag jätte bra sändning! Men då glömmer jag ist av att skriva så nu fattar jag mobilen och skriver! 
 
Jag har beställt lite smink från
Eyes Lips And Face. Det har blivit ett av mina favorit märken för smink. Inte bara det att det är billigt,  jag tycker att det är bra! 
Jag köper dock inte det billigare sminket utan kör på det lite dyrare för att det dyrare är bättre! 
 
 
 
 
Helgen har varit jätte lugn för min del. 
Min man och barnen va på besök i går. En tjej kompis åkte med dom också. Jätte kul verkligen! 
 
Jag ger mig för idag så hörs vi väl imorgon igen!
 
Puss & Kram
Nero
 
instagram
MissNiina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback