Blandade kännslor!

Hej bloggen! Har varit lite av en berg-och-dal-bana dessa två dagarna. 
Igår var jag som sagt hemma på permis för att fira min stora tjej som blev åtta! 
Vilken fantastisk dag/kväll. Fylld med kärlek och gos. Två mycket nöjda tjejer hemma igår. M fick massa mode böcker där hon kan designa kläder m.m på dockor. Hon är lite av en mode brud hon! Ville verkligen inte åka tillbaka till östra! Men så fick det juh självklar bli! 
 
 
Väl på Östra igen så va kroppen fylld av ny energi att orka med dessa veckor som jag/vi
har kvar framför oss! 
Då kommer läkaren ner från neonantalavd och säger att jag måste flyttas till NÄL!! 
Så ledsen och förbannad! 
Alla tankar bara snurrar i huvudet, tänk om bebisen kommer, kommer min man verkligen hinna hit?! Hur är det där?! Åhhh så jobbigt! 
NÄL ligger ca 30-40 min från vårt hem!
Så PANIK!!!
Jag packade iordning mina saker och förberede mig på en resa! Klockan 11 fick jag veta att jag skulle flyttas, klockan 02.45 kom ambulansen och plockade upp mig. Jag va på NÄL strax innan 04.00 så trött och utmattad! 
Och när jag väl var här så var dom tvungna att göra nya journaler på mig. Så då vart d blodprov i armen, temp ja ALLT! 
Klockan 05.30 somnade jag tillslut! Och tro mig jag sket i frukosten i morse! Jag sov!! 
Men dom kom in med frukost när jag hade vaknat. 
 
Orkar inte skriva mer just nu.
Bloggar mer ikväll. 
 
Puss & Kram
Nero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback