❤Eufori❤

Tjohej!

Det har varit lite upp och ner med humöret ett par dagar!

MEN idag!! Idag är jag så jävla glad!!

Min lilla tjej har gått upp jätte bra i vikt bara på min mjölk. Både amning och sondmatning. Hon väger nu hela 1720g!! Barnmorskorna pratade om att min mjölk kanske inte var tillräckligt bra för henne. Då trodde jag att jag skulle ge upp!! Så ledsen, frustrerad och ARG!!

Men ICKE! Den är alldeles utmärkt för henne!

Jag har dessutom varit rökfri ett bra tag nu så känner mig extra stolt! OCH hon kommer ev komma ut ur kuvösen imorgon till en säng. Eller det är väl mer en korg på hjul. Men ändå!?! Bara massa positiva saker på en dag! Fantastiskt! 

Nu kan det bara gå bättre och tiden går lite fortare :D

Vi hörs mer imorgon!

Puss & Kram
Nero

Instagram
MissNiina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback