Familjen!

Hej alla Goa där ute!
Det har varit full rulle sen S kom till världen. En total omvändning i allt som heter sova och äta. Det. Visste jag innan att så kommer det bli. Men så här... Jisses. Men jag är otroligt nöjd och håller som sagt på att anpassa mig. Min lilla skrutt äter och växer varje dag! Helt fantastiskt!
Pratade med mina tjejer i telefon igår. Dom hade minsann varit på badhuset och badat. I hade tydligen lärt sig att simma!! Blir så glad men ledsen att jag missat detta! Men Gud va mina tjejer är duktiga!! Dom hade haft jätte kul på badet!

Igår så fick jag minsann besök från T och hennes familj! Dom hade bullar och läsk med sig! Mumma!!! Härligt att bara få sitta och tjöta massa skit och allvar. Min Goa man är här varje dag och myser så mycket han kan med S. Längtar tills vi får komma hem och vi kan bli en hel familj, alla på samma ställe! Åhh vad jag längtar!

Nu ska jag in och mata S, hon matas nu med ca 3 timmars mellanrum. Så duktig!

Skriver mer ikväll!

Puss & Kram
Nero

Instagram
MissNiina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback