Fantastiskt!

 

Lördagkväll och dagen har varit helt fantastisk! Just nu så vilar jag och väntar in Mello!! Har inte så mkt annat att se fram emot ikväll. Min man och mina barn va förbi på morgonen! Gud vad jag saknar mina tjejor! Så fina. Känns som att dom blivit större på bara några dagar! Fick kramas och pussas lite :) kan leva på detta länge.

Sen så har solen tittat fram idag bara det gör att allt känns så mycket bättre! Sen så va T förbi här med sin son och "man" dom hade köpt blommor och choklad till mig! OCH fika!! Mumma. Satt och pratade om allt kändes helt fantastiskt!! Känns bra att ha en nära vän som man kan dela allt med. Även om vi nu inte hinner ses jätte ofta så vet vi ändå vart vi har varandra.
Min fantastiska granne och hennes dotter skulle ev kika förbi en snabbis nu på kvällen också.

Får se om jag bloggar mer ikväll.

Puss & Kram så länge!
Nero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback