Frustration!!

God morgon! Ytterligare en pigg morgon! Väntar på att en bröstpump ska bli ledig så jag kan pumpa och gå in och mata lilla Skrutten.
Tror att min "förlossningschock" har kommit ifatt mig.
Jag satt inne hos Saphira igår och matade henne, helt plötsligt får ingenstans så börjar jag att gråta helt okontrollerat! Jag kunde inte sluta! Känner mig så besviken på mig själv. Hon ska inte ligga där!!? Hon ska vara i min mage. Vi skulle glänsa på stan! Knö på folk på Ica! Hon skulle växa och bli ännu starkare! Men nej! Hon ligger i en kuvös! Jag vet att hon har det bra, hon ser nöjd ut! Hon andas själv och suger jätte bra i nappen och på sin hand men kan inte riktigt amma än. Så Frustreande! Vill ha henne på mig, vid mig hela tiden! Min lilla prinsessa. Helt fantastiskt vacker på alla sätt!!

Över till något gladare.
Min man och barnen var här igår och tjejerna fick träffa lillasyster för första gången! Dom reagerade inte på att hon låg i en kuvös. Dom tyckte att hon var väldigt liten och mjuk. Dom fick hålla varsin hand på henne. Men inte klappa. Tydligen så gillar inte barn som är så små att man klappar dom. Det är en obehaglig känsla som dom inte kan kontrollera. Så en trygg stadig hand på kroppen är det bästa.
Sen så gick jag och tjejerna runt på neonatal avd. Där finns det lite som ett vandrarhem för familjer som har barn på neo som måste behandlas längre pga prematur m.m. Så jag visade vart jag skulle bo, laga min mat osv. Sen så var det dags för familjen att åka hem vilket är fruktansvärt tråkigt! Saknar dom så jäkla mkt! Och jag ska vara här minst tre veckor till!!! Blää!

Slutar skriva för nu men vi kanske hörs senare.

Puss & Kram
Nero

Instagram
MissNiina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback