Gos!

Fredag kväll, hur roar ni er? Själv så ligger jag i sängen och väntar in gladiatorerna så jag kan äta lite godis. Det blidde inge besök idag. Min vän va sjuk så jag sa till henne att stanna hemma. Jag får inte under några omständigheter dra på mig något virus just nu. Så vi får träffas i veckan som kommer ist :). Min man skulle kommit förbi med mina trollungar men han hade minnsan somnat hemma *hihi* inte alls konstigt. Han sover nog inte många timmar per natt. Så vi får träffas imorgon ist. Det känns bättre att vara här nu, i början så kunde jag inte föreställa mig att jag skulle vara inskriven här i 4-5v utan att träffa barn/vänner. Men allt med dagarna så förstår jag också varför. Det är en allvarlig period nu och det är bara att gilla läget! Så nu har jag accepterat att jag är kvar här tills bebisen kommer. PUNKT!! Nu måste jag bara sluta skylla på mig själv. Kan inte sluta tänka att allt detta är mitt eget fel. Tänk om jag jobbade för mkt, tänk om jag stressade för mkt. Jag kommer aldrig att få veta, men jag hoppas verkligen och jag menar verkligen att bebisen är frisk och att det inte blir några men. Jag kommer älska bebisen villkorslöst ändå men jag kommer hatat mig själv om det händer något. Så vi håller tummar och tår för att allt blir bra tillslut!
Det är fascinerande hur mina tidigare graviditeter har gått så himla bra inga komplikationer eller så. Men så kommer tredje och allt blir helt omtumlande. Mina stora tjejer där hemma är så duktiga! M som är äldst växer för varje dag och har väl tagit på sig mini mamma rollen hemma. Ser till att B har d bra i skolan och snygga, schysta kläder. Hjälper till med det mesta. Och lilla gos B som nog inte riktigt hajjat varför mamma inte är hemma. Åhh vilka fantastiska barn. Tänk dessa två som storasyskon! *mmm* blir allderles varm i hjärtat!

Nu ger jag mig för idag!
Puss & Kram
Nero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback