Håll i hatten!!

Har idag gjort ultraljud! Ett rutin ultraljud för att kolla fostervattens mängd och tillväxt. Som det ser ut just nu så kan det ev gå att vända bebisen!! Så himla glad! Så jag kanske inte alls behöver ett kejsarsnitt!! Woop woop! Och den växer precis som den ska! Vi ska göra ett vändnings försök i helgen! Sen så fick jag även veta att det är en liten

flicka till som vi väntar!

 

En liten Safira!! Ännu mer lycklig!!! Vi har inte bestämt hur stavningen kommer att bli än men det tar vi då! En liten Tjej till! Vilken fantastisk känsla! Min man var jätte glad för nyheten! Han va här på NÄL idag och besökte mig. Min gose korv!

Nu ska jag snart äta kvällsmat och ta igen lite sömn!

Ni glömmer väl inte att ni kan följa mig på Instagram!?
MissNiina

Puss & Kram
Nero


Kommentarer
HON DÄRA TESSAN BÄSTA! säger:

TJOCKIS KORV ÄR DU NINA MIN SKATT! LÖVE JU =)

2013-02-07 | 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback