Lilla under

God morgon! 
Jag är så fruktansvärt pigg idag! 
Satt med Saphira sent igår och bara gosade
och luktade på henne. Det är något speciellt med nyfödda bebisar,
dom har en speciell doft. 
Hon låg på mitt bröst och sov. Jag var med och sondmatade henne. Vilken fantastisk liten människa. Hennes systrar ska få träffa henne till helgen för första gången. Blir lite nervös över hur tjejerna ska reagera. 
Hann inte prata med flickorna igår innan jag somnade, men hoppas "C" löste det igår. Min lilla tjej B har blivit storasyster. Och min andra tjej M har blivit storasyster igen. 
Jag börjar känna mig lite nervös över hur allt ska funka med vårt nya tillskott och våra prinsessor som vi har. 
Ni som har tre eller fler barn, hur reagerade era barn på ett tillskott? 
Vi har pratat mycket med flickorna om ändringen m.m om att det kommer en liten till i familjen. 
Får se hur d går när vi kommer hem. 
Jag och Saphira ska vara kvar här i minst tre veckor till. Då är hon i vecka 35 och skulle vid den veckan klara sig allra bäst själv. Utan kuvösen menar jag då. Men vi kan ev flytta till östra under tiden om det finns plats för oss.
 
 bloggar mer senare!
 
Puss & Kram
Nero
 
Instagram
MissNiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback