Livets största gåva!

Ja jag och min man fick inatt ta
emot den störta gåvan någonsin. 
Vår lilla tjej bestämde sig
för att hålla oss sällskap på alla hjärtans dag!
1600 g ca och 42 cm lång. 6 v för tidigt.
Hon ligger för tillfället i en kuvös där hon får hjälp med sin temperatur. Men hon andas själv och allt annat funkar fint. 
Jag är så himla glad och berusad av alla kännslor! 
Det blev ett kejsarsnitt då min temperatur
stigit fort under dagen. Jag hade sammandragningar hela onsdagen. 
Så de var oroliga för att en infektion skulle bildas så dom beslutade att det var dax för henne att komma ut! 
Nina Saphira Nero kommer hon att heta med Nina som mellan namn. 
Du är så välkommen vår tredje prinsessa! Såå vi har längtat efter dig!
Min vackra docka! 
Älskar dig!
Bloggar mer imorgon! 
 
Puss & Kram
Nero
Instagram
MissNiina

Kommentarer
Lisa - Mamma till Alice <3 säger:

Grattis...

Vilket fint namn hon ska heta. =0)

2013-02-16 | 09:52:05
Bloggadress: http://www.thecharmedone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback