Man night out!

Hej! 
Sorry för att jag inte skrivit på ett tag. 
De proppar mig med mediciner och tar prover varje dag så man blir ganska så trött.
Jätte kul att se min statistik att ni är så 
många som läser. Härligt! 
Det är åter fredag och jag kommer äta
middag och kvällsmat och sen troligen sova. 
Hur/vad gör ni ikväll?
Min man ska ut och roa sig ikväll efter många
om-och-men! Jag ville att han skulle ut i 
kväll så han får slappna av och bara vara en kväll. Så han tog sitt förnuft till fånga och
valde att hänga med grabbarna ut. 
 
 
För min del så säger jag bye och nattis på samma gång! 
Vi hörs kanske imorgon igen! 
 
Puss & Kram 
Nero 
 
Instagram 
MissNiina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback