Woppa woop!

Tjolahopp!
Onsdag idag. Jag har varit på hörseltest med "S", höft-och-led test, och tagit de sista blodproverna idag. Allt har sett jätte bra ut! 
Jag gjorde premiär badet idag! Hon älskade det så mycket så att hon somnade under badet. Nu ligger hon utslagen i sin säng. Mätt och belåten! Jag har även tagit en nakenvikt på henne! 2030g! Vi gick över 2000g innan hon blev 2 veckor! Vilken tjej! Hon blir 2 veckor imorgon men ändå! 
 
Plus:"- I'm coming Home, I'm coming Home. Tell the world I'm coming Home. "
 
Vi får komma hem på Måndag!! Woopa woop! 
Hela dagen har varit fantastisk! Jag unnade mig en pizza till middag idag.
Så bra har dagen varit! 
Nu ska jag äta lite godis och kolla på Rough Assasin! Purr purr!
 
Puss & Kram
Nero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback