Bra humör idag

Hejsan i stugan! Är på bättre humör idag! Känns som att jag e lite friare idag :) får ta emot besök och även vara ute en kortare prommenad men inte mer än 5-10 min per dag. Dom vill inte att jag går för mkt för att minska stimulansen för verkar. Min Goa man va här tidigare och jag fick kramas lite med honom ❤. Snart dax att äta lite lunch sen ska jag ta mig en lååång dusch och bara njuta och sova en stund.
Idag fick jag mig lite mer info om kortisonsprutan som jag fått och hur det kommer bli efter att korven kommit ut. Och var vi kommer att ligga. Kan inte mer än längta tills hon/han år i min famn och man får lukta och gosa! Vilken känsla.

Skriver mer senare!

Puss & Kram
Nero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback