Fika..

Jaa, torsdag då. Har inte varit på humör på att blogga idag. Lite dåligt humör! Känns lite jobbigt just nu, får inte veta så mkt och alla tankar i huvudet! Min enda tröst just nu är att sova så dagarna går fort! Och varm choklad! Dricker massa choklad när jag är uppe. Har även laddat ner apparna för kanal 3 och 5 så man kan kolla på rolig tv. Min bröstmjölk kom inatt. Vilken chock jag fick när jag vaknade!! Hela sängen och alla kläder va helt blöta. Doktorn sa:"- ja det är juh ett tecken på att det är på gång." Mjölken kan komma 1 mån till några dygn innan bebisen kommer, men jag har läst att vissa fått sin mjölk tidigare. Så d återstår att se. Men vi mår bra än!
Pratade med tjejerna. Maria har matteläxa som hon sitter och gör. Isabelle kollar på tv. Dom skulle äta middag med våra Goa grannar ikväll! Så mysigt det låter! Jag kan verkligen inte beskriva hur mkt jag saknar att vara hemma! Bara lukten och ljudet hemma gör mig euforisk! Snart så :) Calle tog med en kudde till mig igår! Den luktade hemma! Sovit som en stock på den kudden *hihi*. Imorgon kommer en tjejkompis på besök, vi ska fika lite och tjöta. Ska bli skönt att få någon att prata med en liten stund :).

Nu bloggar jag nog inte mer ikväll.

Puss & kram
Nero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback