Saker som måste handlas!

Åter igen så kan jag inte somna!!! Ligger nu och tänker på allt som inte är inhandlat till bebisen!! Panik! Kläder, blöjor, overall, skötbädd, Åhh! Massor! Har som tur e vagn, vagga och spjälsäng kvar.
Låg även och tänkte på ironin att jag för nästan 8 år sen låg på samma avdelning med min äldsta dotter! Bara några rum ner. Och nu åtta år senare så är jag tillbaka fast lite för tidigt..

För att prata om något annat så håller jag på att konvertera vårt stökiga/morderna hem till lite mer lantligt romantiskt hem, tar tid och kostar pengar! Men här är mitt senaste köp som jag handlade förra veckan. Så jävla fint!

Hmm där ser man! Ska sluta tänka så mkt och komma i säng det är en dag imorgon me...



Puss & Kram
Nero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback