Smärtstillande?!?!

Det har börjat smälta mer och mer att jag troligen 95% säkerhet kommer att få genomföra ett Kejsarsnitt! Någon som
gjort detta? Måste ryggmärgsbedövning? Finns det annan bedövning? Hur mådde ni efter,under tiden?! Låg i natt och kollade på filmer om kejsarsnitt, såg inte så farligt ut måste jag säga, men jag är livrädd!! Har sett dessa amerikanska filmer då de ska få ryggmärgsbedövning att de kör in världens jävla nål i ryggen!? E d så? På de filmer jag såg inatt så såg det ut att vara en liten nål?! Hur snittar dom? Såg två olika varianter den ena va vid "bikini" linjen och andra vid naveln och ner.
Ska få träffa läkaren senare för lite mer info, som sagt så är det mkt frågor i huvudet just nu.

Men dela gärna med er av eran erfarenhet så man får ett litet humm.

Puss så länge!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback