Sömn❤

Nu har jag ätit kvällsmat och ligger åter i sängen och tankarna bara flyger runt i huvudet! Hur kommer allt att sluta??
Träffade en mamma som fick barn inatt. I vecka 33 berättade hon. Det blev en liten flicka. Men som oxå är prematur så bebisen ligger i kuvös på babyavdelningen. Så hon spenderar mestadels av sin tid hon henne. Hon fick förlösa vanligt om man kan kalla d så. Kejsarsnitt är inte så vanligt som man tror. Men bebben va liten sa hon men hon mådde bra.
Har tagit tempen ikväll och den va på 37.5. Så dom tror att det är feber på gång och de e inte jätte bra, för då indikerar det på virus och det kan starta värkarna. Dom vill helst att min korv ligger kvar till v 34 men vi får se hur det går.!
Min underbara man va här efter jobbet och kollade till mig. Gud va jag saknar att ha honom brevid mig på kvällen, eller bara höra hans prat om inget och allt! Eller barnen som bråkar med mig innan dom somnar! Helt otroligt! Som tur är så har jag en kvinna här som jag pratar med när vi äter och så men hon ska hem imorgon. Men det kommer komma och gå många här innan jag får lämna, kommer tillslut känna halva götet ;). Trevligt!
Nu år det sov dax för mig. Sov inte många timmar igår. Känner mig allderles lullig av lite sömn.

Skriver mer imorgon!

Puss & Kram
Nero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback