1månad

Tjolahopp!
Solen skiner här ute men vi har snö!! 
Nu får det fan räcka med snö! Jag vill ha vår och sommar. 
 
Idag är "S" 1 månad gammal!
Vart tog tiden vägen?! 
Min lilla tjej.. 
Hon väger nu 2520g och hon är sondfri sen i måndags. 
Vi har haft lite vänner över på middagar senaste dagarna.  
Känner att jag har fan inte tid att blogga.. Det är så jäkla mycket hemma. Men jag försöker skriva lite varje dag iaf. 
För övrigt så mår jag bra. Har väl börjat smälta detta med att man har tre barn lite mer nu.. 
Men jag kan ändå inte sluta känna mig otillräcklig som mamma/fru. Känner mig frustrerad och ledsen över att graviditeten inte alls blev som jag ville. Jag kan inte amma. Ja listan är lång. Så jag får börja bearbeta detta eftersom. Annars så kommer jag aldrig känna mig tillfreds med mig själv.
 
Vi har besök från familj/vänner från Sthlm. Dom ska stanna tills på måndag. Härligt med lite avlastning. 
 
Nu ska jag äta lite mat!
Vi kanske höres senare.
 
Puss & Kram
Nero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback