Fredag/Söndag

 
 
 
Vilken härlig dag! Solen skiner och det är varmt! Igår så blev jag lurad till 1000! Min man sa till mig att han skulle åka iväg till Jönköping och inte komma hem på hela dagen/natten. Så jag förberedde mig på en man "fri" kväll/natt, så vi städade innan han skulle "åka". Men jag blev lite fundersam när han för en gångs skull ville städa, för det händer inte ofta att vi städar tillsammans hemma. Men vi städade och plockade hemma. Sen sa han till mig att sätta på kaffe och att han ville ha en latte med vanilj. Jaja tänkte jag, men varför ska jag sätta på kaffe? Jag vill inte ha kaffe! Men sagt och gjort. Så jag satte mig i soffan och drack kaffe och myste med "S". Barnen hade gått ut för att påska. Så knackade det på dörren så jag trodde att det va barn som ville ha godis, för jag hörde ett barn i hallen. Tänkte inte mer på det. Sen så kommer mina arbetskollegor in!! Åhh va jag blev chockad! Helt tagen på sängen. Då hade dom och "C" planerat in en överaskningsfika för mig. Jag blev alldeles tårögd. Så dom hade köpt tårta och presenter till "S". Chefen hade oxå köpt en present! Så fantastiska! Gud vad jag saknar dom!! Vi satt och pratade om allt och inget. Sen bokade vi in en tapaskväll nästa fredag. Massa god mat och dricka på det! Älskar!!
 
 
 
 
Så nu idag fredag/söndag så sitter jag hos frissan och färgar och ska klippa mig. Känns så lyxigt. Dricker en cappucino och läser skvaller. "C" och barnen är ute och strosar.
 
Puss & Kram Nero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback