Humörsvängningar?!

Första veckan hemma är snart slut.
Hur ska man resumera denna vecka då? 
Stress, glädje, lite panik, bara massa glädje.
Har inte riktigt smält detta med tre barn än. 
Lillan tar så mycket mer tid än jag trodde, fasten att vi är två föräldrar hemma. Hur får jag tiden att räcka till för mina stora tjejer?!?!!
Dom går i skolan på dagarna. Men sen då? Är det bara helger som man kan hitta på roligare saker?!! Jag får klura mer på detta. Idag har jag haft stortjejs dag iaf. Vi har fikat och handlat, och myst till Mello. Imorgon så ska vi på en galleri utställning i Kungälv som min stora tjej vill gå på. Sen ska vi åka och handla lite akryl färger och ett stativ till henne. Hon går på en konst/målar kurs. Jätte duktig på måla är hon. Kan lägga upp lite bilder på några verk som min stora konstnär har gjort. 
Stolt!!
 
Just nu pendlar mitt humör mellan irritation och tvivel. Men det beror inte på barnen. Lite saker som jag inte kan prata om här. För privat anser jag. 
men nu ska vi sussa här, så ni får ha en kanon lördag så hörs vi nog imorgon! 
 
Puss & Kram
Nero

Kommentarer
Nathalié - Äntligen gravid! BF 27/3 <3 säger:

Har en rolig tävling i bloggen där man kan vinna en Carena lieback lux sulky (värde 749kr)! Inte många deltagare, så chansen att vinna är stor.

Tävla här: http://yarp.blogg.se/2013/february/tavla-om-en-carena-sulky-lieback-lux-2.html#comment

Ha en bra dag!

2013-03-14 | 08:34:08
Bloggadress: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback