Min stora tjej!

Härliga lördag!
Solen skiner här i Trollhättan. Vet dock inte hur varmt det är. Har äntligen börjat få lite vårkänslor! 
Nu är det bara två dagar kvar tills vi får åka hem, och längtan är stoor!! 
Min svärmor och mina knoddisar hemma kommer på besök idag. Vi ska fika lite. Dock får svärmor inte träffa henne pga regler här men hon får hålla ut, vi är snart på hemma plan. 
 
Stora tjejen här sover, äter och bajsar bara. Hon är vaken en liten stund per mål men sover väldigt mkt fortfarande. 
Igår så vägde hon 2105g. Jösses! Helt sjukt att hon igentligen inte skulle vara född än, hon har lite mer än en månad kvar i magen om man tänker så. Men jag är himla nöjd att hon är här nu och mår så himla bra! 
Hon har legat på en varm vattenmadrass sen hon kom i sin säng, och den tog vi bort igår. 
Just för att hon klarar av att hålla sin värme. 
 
Nu ska jag äta lite.
 
Puss & Kram
Nero
 
Instagram
MissNiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback