Ny kärlek❤

Jag har hittat en ny kärlek! ASOS.com!! Jag har aldrig handlat kläder där innan. Men idag så tog jag det stora klivet in i cyberrymden och shoppade på asos! Herre vilka kläder,skor ja ALLT!! Men det blev bara (bara och bara) en klänning som jag har letat efter läääänge. Och dom hade den!!! Så den klickade jag hem! Sen beställde jag kläder tidigare i veckan som jag skulle visa. Också fina! Såå jag.


Min man är ute någonstans i Sverige och jobbar. Så jag och alla tre :) barnen har ätit våfflor till middag. Lillskruttan är fortfarande lite grinig. Vet inte riktigt vad som är jobbigt för henne. Så nu ligger hon på mitt bröst och sover. Mina stora tjejer sover också, så jag är helt ensam.
Ha en fantastisk torsdagskväll!

Puss & Kram
Nero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback