Så underbart!

Att vara hemma igen! 
Jag tror att vi har börjat landa lite mer
nu hela familjen. För mig har det nästan varit
stressigt sen jag kom hem. Eller känts stressigt. Det har lixom inte smält in att jag faktiskt har tre fantastiska tjejer här hemma. 
Och lite svartsjuka får man allt räkna med. Men annars så har de stora tjejerna varit
mycket hjälpsamma hemma. 
Idag så kommer hemsjukvårds personalen hit och ska väga och mäta och kolla hur vi bor. Jag pratade med henne från HS i telefon häromdagen och hon lät kanon trevlig. Så detta ska nog gå bra.
 
 
Nu ska "S" få i sig sin frukost och sen så ska de andra tjejerna få i sig frukost och gå till skolan. 
Hörs lite senare! 
 
Puss & Kram
Nero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback