Underbara Måndag!

 
Trodde aldrig att jag skulle uppskatta en Måndag så som jag gör idag! Jag är så lycklig så att det finns inte av dess like! 
Idag ska vi få åka hem!! 
"S" ligger och sover, jag sitter och sondmatar henne och dricker kaffe. Hon ligger i min säng. Jag tror att jag har skämt bort henne för mycket. Hon ville absolut inte sova i sin egen säng igår så då fick hon sova med Mig. 
Och så här har det varit hela veckan... Hoppas det går att vänja bort. Hihi
Jag kan inte sova mer!
Efter lite mer än en månad inne på sjukhus så ska jag/vi få åka hem!
Helt otroligt! 
Jag stog här igår kväll och packade iordning alla mina saker, jäklar va prylar man samlar på sig under tiden. Nå ja så e det! Nu ska jag krypa ner i sängen med min Gos så hörs vi senare!
 
Puss & Kram
Nero
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback