Virrigpanna

Ja idag är det onsdag! Har gått runt hemma och trott att det är torsdag hela dagen. Liite snurrig.
Det har varit grått och kallt hela dagen så jag har varit inne och pysslat. Stor städat överallt! Min duktiga man har slängt massa skräp! Han har till och med varit nere på secondhanden här i Kungälv och lämnat in barnvagnar och massa leksaker och kläder. Känns skönt
att kunna lämna in saker så det kan komma till användning av någon som behöver sakerna mer än oss.
Imorgon så ska vi ha en vårfest för "I" 's klass! Lite fotbollsbrännboll och mat. Ska bli mysigt. 
På fredag så ska jag klippa mig! Woop woop!! Lite inför min födelsedag men mest för lördagen! Vår Goa granne fyller 30år! Så det blir fest! På söndagen så ska jag dra med barnen på bio! Vi ska kolla på The Epic movie. Ska bli skönt att bara vara vi stora tjejer! Det behövs ibland! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen brevid "S"
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback