Tvingad?!

Ja då vart jag tvingad att uppdatera..
Det händer inte jätte mycket i 
livet just nu. 
Är mest hemma och tar det lugnt.
Idag så var jag och "S" i stan och myste. Ja det blev en dyr shopping
kan man säga. Sen åt vi lunch på mitt jobb. Saknar dom verkligen på jobbet, men jag ska tillbaka i januari och det ska bli skönt!

Det blev ett nytt puder från 
Kanebo sensai. Dryga 350kr..... Men ack så bra den är! Kan verkligen rekommendera den! 
Det blev också en ny puderborste, foundation svampar, en eyeliner och ett rött läppglans. 
Väl hemma så hade "M" en klasskompis med sig hem så dom lekte. Jag gjorde pannkakor till alla tjejerna.

Sen så har vi ätit middag som mannen min stog för. Inbakad fläskfilé med potatisgratäng och champinjonsås. 
Mumma!!!!!
Nu sitter jag och kollar på min käraste när han spelar call of duty ghost. Sjukt spännande! Älskar krigs spel!

Nä nu ger jag mig! 
Ska kolla på Sons of Anarchy! 
Har ni sett serien? 
Så jävla bra! 




Min nya bakmaskin som kommer inom kort! Har längtat efter denna! Snart så kommer den!

Puss och kram 

Ps.Tess jag älskar dig! Hoppas du blev nöjd nu. *hihi*


Kommentarer
Tess säger:

Hihi söt du är! :)
Nu är jag mycket nöjd!
Älskar dej också. ❤❤

2013-11-06 | 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback