Gäst bloggar!

Hej hej alla goa glada folk! 

Tess heter jag som sitter bakom denna bloggen just nu! Och gästbloggar lite spännande! 
Vem är jag då?! 
Är en tjej på 28 år och är snart två barns mor en på 5år och en som är snart dax att komma när som. :) ❤

Har känt denna damen Nina i 11år och de kommer aldrig ta slut mellan våran vänskap aldrig!
Nina är en stark och har en stor styrka och en hel fantastiskt tjej! 
En tjej som har hjälpt mej när jag har mått skit och även jag som har hjälpt henne när hon mår skit! Alltså ställt upp för varandra till 100% så som riktiga vänner gör för varandra så som man ska! 
Vara ärlig och lita på varandra de är en bästa vän!
Nina är en vän som ja ser upp till lite som en idol. ❤

Nina jag älskar dej massor du är en fin tjej. ❤

Puss älskar dej din vän som kommer alltid stå på din sida vad de en som händer dej/er. ❤


Hoppas ni gillar mitt inlägg annars så skit o läs den! 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback