Höst/vinter

Det gör så fruktansvärt ont att sakna!
Har ni någonsin fått känna på hur det
känns att sakna så mycket 
så att hjärtat verkligen vrider sig av saknad?
Jag har fått uppleva det och 
det är inte trevligt. 
Jag är en typ av person som annars har svårt att sakna på "riktigt". 
Så jag visste inte att jag kunde sakna.
Det gör så ont!
Vill bara att allt ska bli som vanligt igen!
Inte nog med att det börjar bli höst/vinter också. 
Mörkt och kallt!
Men fördelen är juh att man kan tända mycket ljus och dricka varm choklad! 
Barnen älskar myskvällar.
Hur myser ni på kvällarna? 
Ensamma, med barn och familj eller med eran käraste? 
 Skriver mer ikväll! 
Har lite nya prylar att visa..

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback