Livet blir aldrig som man tänkt sig

Hej
Mina fantastiska läsare!
Kul att ni är trogna läsare som är inne och läser även då jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera.
Det har minst sagt varit en omtumlad period i mitt liv det senaste. 
Men nu har det blivit bra igen. 
Vill inte gå in på detaljer men det har varit tufft och ensamt. 
Men jag har inte varit helt ensam.
Jag har fått otroligt mycket stöd från mina fantastiska vänner och familj! 
Utan er hade jag inte orkat mig igenom detta!
Jag älskar er och ni VET vilka ni är! 
Jag är lyckligare än någonsin och familjen återanpassar sig till verkligheten igen. Min fina man och jag hjälps åt så gott det går. Men det är en lång väg kvar innan allt är på topp igen men vi kämpar. Tjejerna är glada och nöjda. 
Vilken känsla! 

Jag känner mig så arg(!) och ändå glad! 
Glad, lycklig över att allt kommer att bli bra!
Arg över att livet inte blir som man tänkt sig. Så otroligt mycket jag lärt mig om vänner som visar sig aldrig varit ens vän. Denna resa har fått mig att inse vilka man kan lita på. Och det är inte många. Jag har fått känna på mina egna brister och mina styrkor. 
Men jag har oxå formats till en annan människa. Bara åt det positiva kan jag tycka. 

Ha nu en fantastisk fredag❤ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback