Äntligen!

Hejhej!
Torsdag idag.. 
Jag och "S" har varit och stor handlat, inte 
att rekommendera när man bara har en barnvagn.
Det blir rostas och potatis till middag idag.
Snart så kommer två vänner till mig som ska hjälpa mig att få hem en sekretär från min farmor. Härligt med vänner som ställer upp! Ska bli så skönt att få det gjort! Har hängt över mig länge nu och jag har behövt hjälp
men nu är det löst! Så gott!
Imorgon så hoppas jag på en bra dag! Håller mina tummar och tår!
Har även blivit av med vår träningsmaskin.
Så nu kan jag påbörja "M"s rum! Också jätte skönt!
Ha en bra kväll!
 
*blommorna som jag köpte till begravningen*
 
*Min kandelaber som jag sprayade vit*
 
*Klädde om några böcker*
 
*mitt nya Marc By Marc Jacobs halsband*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback