Livet går vidare

Hej hej! 
Har haft en liten paus.
Ja livet går vidare. 
Nu är iaf golvet färdigt! Äntligen.
Så nu väntas det fönster och lite lister sen är det klart!


För övrigt så är det lugnt. 
"S" har börjat gå/springa i sin gå-vagn.
Jösses vad tiden går fort. 

 
Så jag vart tvungen att sätta en grind i trappen. Fick grinden av vår granne. Himla bra med snälla omtänksamma grannar!



Jag var hos veterinären och fick söva in min lilla kisse winnie. 


Känns som att det bara är massa tråk och sorg just nu. Fan va tufft det är att behöva vara stark men man innombords är totalt förstörd. 


Vi har börjat kolla lite på lägenhet. 
Är grymt sugen på lägenhet just nu.
Men vi får se vad framtiden 
kommer att ge.

*Min nya tröja och klocka som jag beställde för ett tag sen*

*Ny nappburk till "S"*

*Ett till Marc By Marc Jacobs halsband. Wishbone heter den. Passar mig perfekt!*

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback