Snart maj!

Tjong i medaljongen!
Hur har ni det?
Själv så är livet perfekt just nu.
Maj månad kryper närmare.
Det är en fullspäckad månad med många kalas och event.
Barnen ska spela fotbolls cup. 
Många vänner som fyller år,
Och sen summerburst!!
 Idag har jag skickat iväg räkningar och beställt lite sommar kläder.
Är så taggad!
På onsdag så är det dax för mig att gadda mig! Iiii...
Lite nervös är jag allt. 
Men kommer bli sååå snyggt! 


Jag tror fan att jag har blivit pollen allergiker!
Usch!

Min fina man är i Sthlm idag. Men jan kommer hem imorgon igen.
Saknar honom. Det är verkligen när dom man älskar är borta, det är då man känner hur mycket man älskar och saknar dom.


Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv, imorgon är det jobb på schemat.

Puss hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback